Szerviz szolgáltatásunkról
Egy hegesztőrobot, vagy egy hegesztőrobot rendszer értékesítése és telepítése után, számunkra nem ér véget a kapcsolattartás. Éppen ellenkezőleg: az értékesítés utáni időszakban tanúsított ügyfélközpontú magatartásunk határozza meg cégünk elismertségét, és jó hírnevét. Fontos számunkra, hogy az esetlegesen felmerülő kérdések, problémák és meghibásodás esetén ugyanazzal a szakértelemmel álljunk ügyfeleink rendelkezésére, mint az értékesítési folyamat során. Panasonic szervizszolgáltatásunk az Ön rendelkezésére áll. Hibakeresés és elhárítás. Probléma, illetve meghibásodás esetén, kérjük, vegyék fel velünk a kapcsolatot ismert elérhetőségeink valamelyikén, H-P 7:30-16:00 intervallumban.
Szervizszolgáltatásunk megrendeléshez, Töltse ki szerviz megrendelő lapunkat.